Jag tipsar såååååå själviskt om min egna blogg till tipsa-redaktionen:P

Mitt lilla brev eller vad man nu vill kalla det:
Hallojs tipsa-redaktören;)
Jag vill tipsa om min egna blogg(igen för jag tog fel inlägg) för jag vill kunna hålla kontakten med såna som kanske har likadana intressen som jag eller något gemensamt.
Min blogg handlar om jag Todd Kris Morris Jett Watson(mitt smeknamn) och mitt knasigt fräna liv, jag gör musik, spelar teater, bakar, är på Tiotretton, snackar med folk jag vill lära känna m.m
Jag hoppas ni kan ta med min blogg för jag skulle vilja att folk förstod hur jag tänker i min lilla egna värld:D


DÄRFÖR SÖKER JAG DESPERAT BLOGGAR SOM MAN KAN HA NÅGOT GEMENSAMT MED:DDDDDDDDD

Imorrn ska jag och Majsish äntligen repa YEEEES<3

Jag och Maja är frän brudar sörni^^
Drömde en härlig dröm i natt men bajs att jag vaknade;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0