Hiss & Diss av musik



- Musik som inte så många i min målgrupp lyssnar på t.e.x
This:
Florence valentin
håkan hellström
joan jett
the clash
säkert
kate nash
billy bragg
the cure
bob marley
M.M


Ohhhhh många grejor typ nästan all musik de i klassen lyssnar på alltså sån blaska som är inne nu(jag tycker det är blaska hehe sorry)
Typ:

Justin Bieber
Rihanna
Lady Gaga
Beyonce
Miley Cirus(eller hur fan hon stavar sitt efternamn)
Jonas Brother
Jennifer Lopez
Selena Gomez
Jay-Z
Willow Smith(förlåt visst hon är jätte cool och så men hennes musik inte min smak)
M.M

Kommentarer
Postat av: Denise

Det dära JustinBieber-Diss håller jag med om! :D

Checka in min andra blogg (Om du nt redan har sett den :P) http://denisevarnamnet.blogg.se/ Skitful design, men det går typ nt att ändra ://

Aja... Kram , hähä.. :)

2011-04-28 @ 20:05:20
URL: http://marsvinsdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0