Fin tjejig middag elegant klädd, sminka dig gärna(uppsatt hår tips)

Inbjudan↑
:D
Snällish av Denise att bjuda klassens galnaste konstigaste nörd:O Men jaja jag ska vara överglad!!!! ^^
Men klädseln eller rättare sagt temat var väldigt svårt för mig för jag passar inte i såna här eleganta:

Men jaja jag fixade det med lite egen stil fast försökte göra det så elegant som möjligt, plus att bild 2 skulle vara lite helig sörru hahahaaXD

Lite rosa gris på läpparna;)

Haha fast fötterna är ihopsnörade som skosnören:P

Jaja kommer inte hem försen något typ runt halv tio eller så för pappa ville typ titta på film oxå;( ;)

Kommentarer
Postat av: O

Gullig ;)

2011-04-01 @ 20:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0