Dinner

Det var kul:)
Jag och Anna gick ut och lyssna på lite musik och snacka anna är allergisk mot päls så vi gick ut ett tag och tänkte och snackade, Denises chokladfontän var en hit, hela menyn var asfrän;P
Pics, föresten säg till om jag lagt ut någon/några bilder som ni vill jag ska ta bort ni sa att jag skulle ta bort så många så jag blev alldeles förvirrad:O :P

Denise med sitt lilla stackars finger & Ellen


Annas som var så fin;)
Hennes klänning passar henne verkligen, men hon bytte sen;(
Denise du hade en jätte fin tröjgrej;D


Carro;)


Chokladfontän före

Chokladfontän efter

Dancing in the moonlight or something hahaXP


Mummas;D

OH FRÄNNNNNNTTTTTTTTTTTTTTTTT




KAOS KAOS choklad kaos:DDDDDDDDDDDDD


P.s Förra inlägget APRIL APRIL APRIL APRIL skäääääämt;P

Kommentarer
Postat av: X

Snyggt Anna ;)

2011-04-03 @ 10:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0