bilderbilderbilderbilder bubbles bubbles HKK HKK reklam

På hemkunskapen gjorde vi reklam:)
Det var apkul^^
Jag var med Sash och Annish(töntigt med ish ibland):D
Här är våran serie av dryckarna Partie, vårat företag heter Sam5aM


Jag↑ eller min dryck som jag gjort med godis smaken lakrits Punk Salt;D Yeah!
The clash på tröjsen ofc hihhohi
Föresten jag hade alla rätt på ett musik test på Kp webben kolla in svaret:

12 rätt.

Tralalalaaa, du ÄLSKAR musik! Du lyssnar på din favoritmusik så fort du har chansen! Ibland kan det till och med vara lite svårt att få kontakt med dig för att du ständigt har hörlurar på dig. Om du hittar en ny favoritlåt kan du lyssna på den minst 20 gånger om dagen!


Annas Sockersöt med smak av godiset sött

Sashas Wassup Sur med godiset surt;) Sasha hip hop, anna söt studsig jag punkis fast jag är as livlig och rörlig ju:P




LoL nej fy fan ska inte använda ordet LoL!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0