Lego e faktiskt kul!

!!!MOBBA MIG INTE!!!

Jag tycker(elva bast e jag) att lego e så jävla kul;)
Man lever sig in i en annan värld och leker, liten som stor!
Jag har lekt med lego när jag var liten och nu igår och idag med min lillebrosa:D
Själv har jag ett Harry Potter och flamande bägaren lego, lillskiten har ett stort fint lego med vackra färger^^
Tycker ni det e kul med lego räck upp handen;P

Jag har detta↑
Idag lekte jag att två legogubbar(inte från HP legot utan lillskitens lego) gjorde barn haha och deras barn var Pichu, men Pichu och pappan bråkade om maten och det började slå varandra och Pichu skickade elstötar med sin svans och då svimmade pappan, mamman ville egentligen inte döda barnet hon älskade ju Pichu men om hon inte gjorde det skulle hon bli våldtagen(hehe;P fantasi you know) så hon dödade sitt egna barn:/ Hehe tragisk lego story;)
Bild från leket igår:

Peace


Kommentarer
Postat av: E M E L I E

sv: Jag försökte tänka på något med Twilight, men kom aldrig på att The var med också ...



Of course gillar jag den ;) Du då?

2010-11-28 @ 18:52:31
URL: http://fighhhter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0