Första advent helvetet har bara börjat

Jag hatar Julen!
För att:
1. Vinterkräksjukan(fy fan)
2. Julmys & julstämning
3. Stressen(fan kan inte alla bara chilla?)
Magsjuka överhuvudtaget är min värsta fobi och har blivit det sedan 2007 när jag fick vinterkräksjukan, har inte haft det sedan dess(TUR!), tvättar händerna onödigt mkt:)
Jag ryser av julmys och julstämning, det är så uschigt...
OCh folk stressar för ingenting liksom!!!
Så ni som stressar för julklappsköp chilla jag dör annars.
Men jaja igår var det första advent, firade inte såklart, mamma och per gjorde kanske det lite(mama älskar julen), don't know?

Ni kanske ser mig konstig men kolla först på er själva innan ni säger något(om ni tänkte det hehe FAIL)!

Peace


Kommentarer
Postat av: Maja

Jepp det är jag på bilden

2010-11-29 @ 18:03:34
URL: http://maja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0