Fail Kissie

Asså alla(inklusive jag) e så taskiga mot Kissie men hon e fan tom i rutan;)
KOlla in detta:

Gått ner 6 kilo på att räkna kalorier!

God morgon!
 

 

Vet ni vad?! Jag har gått ner 6 kilo på att endast räkna kalorier och hålla koll på att jag inte äter mer än 950/ om dagen! Ballt va? Är jättenöjd och vart superglad när jag ställde mig på vägen. För något som inspererar mest är när man vet att det funkar! Eller hur..?

 

 Många frågor fortfarande hur många kalroeier dom borde äta per dag, det kan jag inte säga exakt eftersom man ska utgå från hur man själv är lång, väger och vad ensd målvikt är. Men ca 1200 kalorier tycker jag man kan räkna med om man vill gå ner i vikt, ca ett halvkilo per vecka om man är duktig och inte slarvar.

Kommentar som äger:
woow vad cool du är…
du blev superglad när du stog på vägen, tänkte du ta livet av dej eller ?

Kissie skrev fel plus att hon har anorexia så det smäller(fel ordval I KNOW;P) om det...


Kommentarer
Postat av: LIENE

på ett eller annat sätt kommer hon få uppmärksamhet och fler läsare till sin blogg, hehe.



sv: nej:/ är ingen bokmänniska.

2010-11-19 @ 19:46:07
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Tilda

sv: Hon har inte anorxia, du vet väll att hon redigerar hennes bilder jätte mycket?

2010-11-19 @ 20:58:52
URL: http://punkapan.blogg.se/
Postat av: Kissie-fan (NOT)

hihi

Klicka på länken

det står om en sak som hände med kissie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0