Testet om mig & mitt liv(skulle jag tro...)

Haha jag nördar mig i tester:P

Brukar du komma i tid:
Ja typ...
Vad hade du i din mun senast: Drink
När mår du bra: När jag spelar teater, e med vänner m.m
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Trött men ändå pigg, hur kan det gå ihop?
Kan du laga mat: Sådär
Vad pluggar du: Det som lärarna säger att jag ska göra det pluggar jag
Vad tycker du om fötter: ??
Är du smart: Nja det kan man inte säga, lite kanske men folk brukar kalla mig korkad, stupid m.m så nej skulle inte tro det
Vad har du på dig: Jeans t-shirt, blöta strumpor, tröja och trosor(ofcourse)
Är du aktiv i skolan: Nej eller jo ibland men pratar så mkt så;)
Vad saknar du: Mina vänner, M&M, Mattias(hade så kul med honom i somras) och många mer!!!
När och varför grät du senast: Kommer inte ihåg(DÅLIGT MINNE)
Var det pinsamt att svara på det: Nej eftersom jag inte kommer ihåg
Din favoritdryck på morgonen: Varierar
Är du nöjd med ditt liv: Ja!
Vad vill du jobba som: Skådespelare, författar eller sångare men mest: SKÅDIS<333
Har du tråkigt just nu: Njaaa nej eftersom jag bloggar^^
Vad gör livet värt att leva: Kärlek, vänner, familjen<3
Vad i livet ångrar du: MYCKET!!!!!!
Är du musikalisk: Ja kan man väl säga
Vad lyssnar du på för musik: Allt som jag gillar lyssnar på musik varje dag så
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Den flummiga, mktpinsamma, teaterape grisen haha:) hoppas ni kan läsa!
Är du bortskämd: Men ja! Vill inte vara det men min mamma ger mig ganska mkt, men då säger jag till henne att hon inte behöver ge det för jag vill inte vara bortskämd och då säger hon något i stil med: Men du frågar ju nästan aldrig efter saker. Jag vill itne fråga efter saker så ofta men jag gillar så mkt haha:P

Din första
Operation: Har inte opererats.
Första piercingen: Öronen:P
Första bästa vän: Alva
Första priset: Vet inte
Första sporten du började på: Fotboll slutade efter att ha spelat i fem år, gillar ej fotboll kan vara kul att spela hemma med Sandra eller på tekis med Kasper, Stina & Lovisa
Första husdjuret: Grodyngel hehe...
Första semestern: vet ej
Första konserten: vet ej
Första kärleken: Paul, ångrar det lite grann nu när man ser hur han e:P Fast han e väl snäll

Favoriter:

Filmer: Micmacs, Tim Burtons alla filmer, Nowhere boy, Finding Neverland m.m(HP & TTS e mina absoluta bästa mest älskade favoriter)
Tvprogram: Vampire Diaries! (men jag gillar NCIS & The Simpsons)
Musik: Mkt
Drink: Tonic water och sprit det blir gött, haha det var ett skämt, jag tycker mkt om den drink pappa precis gjorde åt mig!
Kroppsdel (på kille): Ögonen m.m kanske iaf om jag e kär eller gillar personen
Sport: vet ej
Plagg: Mkt(fast inte så intresserad av mode)
Skola: V......B
Bok: Många(men ni vet ju mina favvisar eller?)

Just nu:
Äter du: Inge
Dricker du: Inge
Ska du: Haha chilla
Lyssnar du på: Ljudet av tv:en de pratar om Sverigedemokrater BUUUUUU!!!
Väntar du : Spela in en film med Kristen Stewart, kärleken, en studio + skivbolag, ett hus i landet ingenstans där mina grannar ska vara alla jag känner och alla jag träffat och alla mina favorit kändisar haha:P Drömer ofta om Landet Ingenstans, mitt favvoland<3
Tittar du på: E du dum eller? Skärmen & tangentbordet ofcourse:P

Vad du föredrar (motsatta könet):

Läppar eller ögon: Båda
Kramar eller kyssar: Haha....
Kortare eller längre: Spelar väl inte jääätte sto roll men jag vill inte ha en dvärg tyvärr;) Men ungefär lika lång eller längre eller lite kortare men helst lite längre
Snygg mage eller snygga armar: ? Mage kanske
Busig eller lydig: Han ska ju inte va så busig att man bluir irriterad men lite lagom busig och inte heller någon som e som en slav, men respekt och rolig:)

Tagen av: mallish.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: inte så mycket, finns att läsa på bloggen i så fall :P du då?

2010-12-22 @ 20:25:44
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Julafton imorgon :) wiiie ;)

2010-12-23 @ 15:12:55
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Ida

Du spela inte fotboll i 5 år:PPppPPPpPp

Har spelat i fem år nu:S

2010-12-24 @ 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0