Segbanan;P

Fan vad jag e seg, legat och latat mig hela jävla dan:P
Sov till 11, sen firade vi Alva Nord, Bellas kompis;D
Och sen åt jag frukost och låg och spela HP3 på playstation^^
I typ mer än 2h;)
Sen läste jag ut en bok, Sara Kadefors bok Nyckelbarnen(rekomenderar starkt!!!!)=D
Satte på mig jacka, låna Bellas dojor och gick ut i snövädret, la mig i en snödriva och tittade upp på den mörka skyn hahaXP
Oxå doppa jag huvudet i snön och sprang lite.
Lata mig, skrev på min fantasy bok, Boken som tillhör oss:) Älskar att skriva!
Nu segar jag mig vid nätet haha, imorrn bär det av mot Skånelandet, lilla Skåne, så vi får se om jag uppdaterar, ska verkligen försöka svara på kommentarer och skriva skriva skriva<3
Frukost hoppas hon blev glad^^
Min otroligt mysig morgonrock<3
Mysig bild helt enkelt;)
Godis + skrivande= bra & dåligt
Peace love me haha skoja:P måste tillägga Bella fatta inte skämtet hon bara: Fred älskar mig?
jag bara: Men asså det var ett skämt(för det var det juO_o):D hahaha

Peace


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. gillar nt godis så mkt :/<3

gillar mera chips& popcorn dd?<3

2010-12-27 @ 23:12:27
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0