Mat & Dryck listan

Varm dryck Te
Kall dryck Lemonad
Alkoholhaltig dryck BearXP
Pålägg Ost
Grönsak Körsbärstomater
Frukt Passionsfrukt
Bär Blåbär
Krydda Kanel och oregano
Godis Lakrits & Surisar
Snacks Chips överhuvudtaget
Choklad Anthon Berg Sea salt almond
Ost Cheddar parmesan brie m.m 
Sallad Alla typ
Tårta Många
Bakverk Många
Sås Brunsås 
Glass Hallonsorbet och alla B&J
Snabbmat Burger King 
Flingor Crunchy Äpple & Kanel 
Pizza Capriccosa & Hawaii och många vegetariska
Naturgodis/Nötter Haha alla
Soppa Min egna potatis och purjolökssoppa och Kelda´s tomatsoppa 
Utländskt kök Italienskt, Grekiskt m.m
Halstablett/Tuggummi Extra tuggummi
Äter inte Lever, Blodpudding, köttigt

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: jo hade där uppe först några månader och sen fick jag där nere också :P



rolig lista, tror jag ska ta och göra den jag också :)

2010-12-19 @ 16:25:39
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0