Igår

Sitter vid datorn
Jag och Pappa tittar på Kalle & Chokladfabriken(för 1000gången)

Min ukulele´
Bäddar sängen
Torka golvet(alla jävla golv i hela jävla lägenheten:O)
Duschar
Fika paus med Farmodern
Gjorde tsatsiki
Eddy & Sandra kom och vi öppnade paket, Eddy fick min gamla lastbil^^
Mums mat(jag e sjuk så jag kan inte äta, vet inte vad jag e för sjuk, lös i magen, feber tror jag, hungrig men kan inte äta, trött)
Badar söta Eddy
Eddy leker med "Lattbilen"
Saknar mitt långa hår fast ändå inte!
Messar Mattias, länge sedan jag snacka med honom cool kille:)

Peace

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: jo allt bra med mig :)

2010-12-26 @ 22:42:46
URL: http://rosdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0